Dla kogo to szkolenie?
Planujesz otwarcie własnego salonu kosmetycznego? A może już go masz i samodzielnie prowadzisz działania marketingowe? Szkolenie kierowane jest to branży kosmetycznej i porusza podstawowe zagadnienia z dziedziny marketingu, niezbędne do prowadzania swojego salonu kosmetycznego. To szkolenie jest dla Ciebie, jeśli:
- jesteś stylistką paznokci, manicurzystką, kosmetyczką, kosmetologiem,
- prowadzisz lub zamierzasz prowadzić swój biznes kosmetyczny,
- nie zatrudniasz osoby odpowiedzialnej za marketing Twojego salonu i samodzielnie zajmujesz się promocją firmy,
- chcesz zwiększyć rozpoznawalność swojej marki (Twojego salonu) i zdobyć nowe klientki,
- chcesz się rozwijać i zdobywać nową wiedzę,
- nie lubisz, gdy handlowcy sprzedają Ci nieskuteczne reklamy.
Program szkolenia
W trakcie szkolenia dowiesz się:
- podstaw tego, jak prowadzić działania marketingowe małej firmy,
- jakie podstawowe działania musisz wykonać, aby Twój marketing działał,
- z jakich darmowych narzędzi marketingowych możesz korzystać,
- na co zwrócić uwagę przy wyborze ofert reklamowych, aby nie wyrzucać pieniędzy w błoto,
- podstaw analizy danych marketingowych.
Szczegółowy zakres szkolenia znajdziesz w zakładce “Program kursu”, gdzie znajduje się kompletna lista lekcji.
Jak wygląda lekcja
Lekcje prowadzone są w formie wykładów wideo z wykorzystaniem prezentacji lub działania omawianych narzędzi i rozwiązań marketingowych. Wszystkie lekcje dostępne są po zalogowaniu do platformy e-learningowej, dzięki czemu dostęp do szkolenia online masz z każdego urządzenia z dostępem do Internetu. Szkolenia możesz słuchać w wolnych chwilach w salonie, w domu albo na ławce w parku – dokładnie tam, gdzie i kiedy masz na to ochotę.
Certyfikat ukończenia szkolenia
Po przerobieniu wszystkich lekcji możesz podejść do testu, sprawdzającego Twoją wiedzę z zakresu szkolenia. Po pozytywnym rozwiązaniu testu (tj. osiągnięciu minimum 80% prawidłowych odpowiedzi), otrzymasz certyfikat ukończenia szkolenia. Nie martw się o test – jeśli będziesz uważnie słuchać lekcji, nie będziesz mieć problemu z bezbłędnymi odpowiedziami. Jeśli nie zależy Ci na certyfikacie, nie musisz rozwiązywać testu.
-
Darmowe materiały
-
Lekcja 1: podstawowe działania marketingowe dla salonu kosmetycznego
-
Lekcja 2: darmowe narzędzia marketingowe
-
Lekcja 3: analiza danych, czyli o tym jak się nie dać nabić w butelkę handlowcom i optymalizować swoje działania marketingowe
-
Test wiedzy
0.00 average based on 0 ratings
Write a Reply or Comment
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
No Comments