fbpx

Poradnik dla początkujących copywriterów

Lubisz pisać, ale nie wiesz, jak zacząć na tym zarabiać? A może szukasz pomysłu na siebie i zastanawiasz si,ę czy copywriting jest dla Ciebie? Właśnie piszę książkę dla Ciebie 🙂

O czym będzie książka o copywritigu?

Copywriting bez glazury, pseudonaukowego bełkotu i bufoniastego nadęcia – tak jednym zdaniem określiłabym kwintesencje treści, którą znajdziesz w mojej nowej książce. Piszę w niej, jak wygląda praca copywritera, obalam mitologiczne historie, które znajdziesz na forach dla copywriterów i radzę, jakie kompetencje musisz zdobyć, aby faktycznie dobrze pisać. Jeśli chcesz zająć się copywritingiem na serio, nie słuchaj rad przemądrzałków, dla których pisanie jest bezmyślnym klepaniem w klawiaturę i może to robić każdy z marszu. Oni z pewnością nie tworzą wartościowych treści.

Marketing treści i copywriting dla początkujących

Czas precli i tekstowych śmieci w internetowych przestworzach szczęśliwie mija bezpowrotnie. Teraz wartościowa treść liczy się nie tylko dla czytelnika, ale także dla robotów Google. Zapomnij o narzędziach do automatycznego tworzenia tekstów, bo one nie zastąpią pisarza. Naucz się pisać do ludzi w taki sposób, aby algorytmy polubiły Twoje teksty przynajmniej tak samo, jak użytkownicy sieci.

Dla kogo praca copywritera?

Zastanawiasz się, czy masz predyspozycje do pisania i chcesz podejść do sprawy poważnie? Już wkrótce znajdziesz tu informacje na temat nowej książki o pracy copywritera. Znajdziesz tam m.in. odpowiedzi na pytania:

  • jakie cechy powinien posiadać copywriter?
  • jak rozpocząć karierę copywritera i czy musisz zakładać firmę?
  • jak znaleźć klientów?
  • jak pisać, by chciano Cię czytać?
  • co to jest content marketing?
  • dlaczego copywriter musi posiadać wiedzę z zakresu marketingu?
  • jak budować wartościowe treści na www?
  • jak pisać teksty SEO dla ludzi (i robotów)?
  • jak pisać teksty na www i blogi?
  • jak prowadzić blog firmowy, aby pozycjonował www i sprzedawał?
  • jak wymyślać tematy artykułów na blogi, aby Google je lubiło?
  • gdzie szukać fraz kluczowych?
  • jak przyspieszyć indeksowanie (pod)stron?

Dlaczego piszę książkę o copywritingu i pracy copywritera?

Jestem magistrem filologii polskiej i zawsze marzyłam o tym, by pisać. Po paru kolejnych kierunkach studiów i dekadzie pracy w działach marketingu różnych firm i instytucji rozpoczęłam pracę na własny rachunek i na swoich zasadach. Od paru lat skupiam się na profesjonalnym copywritingu i piszę teksty na zamówienie. Zaczynałam na giełdach tekstów (tych za grosze) i szybko z nich zrezygnowałam, nie widząc tam perspektyw. Dziś piszę głównie artykuły na blogi firmowe i merytoryczne opracowania. Krótko mówiąc, książka jest oparta na moich doświadczeniach zawodowych, które przez lata zdobywałam i zdobywam nadal. Nie myśl, że raz nauczysz się zawodu copywritera i na tym koniec! To specjalizacja, która wymaga ciągłego rozwoju i zdobywania nowej wiedzy. To właśnie czyni ją wymarzoną pracą każdego humanisty 😉

Social media & sharing icons powered by UltimatelySocial